שירות לקוחות

מערך שירות הלקוחות הינו הבסיס להצלחה הארגונית. הלקוחות שלנו הם המוצר היקר ביותר שלנו ויש לו קשר ישיר לצמיחה ולשגשוג.

איננו רוצים להשאיר מאחור אף פניה של לקוח שפנה אלינו או לשכוח לקוח פוטנציאלי שיכול להניב מכירה חדשה, ולכן עלינו לדעת בכל זמן נתון מה קורה עם מערך הלקוחות שלנו ולהקפיץ התרעות במידה וחלה חריגה.

עוד תוכלו למצוא במערכת שירות הלקוחות:

  • ניתוח קריאות – כמה נפתחו, כמה נסגרו, פרקי זמן ממוצעים של קריאות שירות, ניתוח המידע לפי מוקדנים.
  • שיחות טלפון – כמות שיחות נכנסות, כמות שנענו, זמני המתנה ממוצעים וזמני שיחה ממוצעים, אחוזי נטישה של שיחות.