מערכת לניתוח מכירות

מערכת המכירות שלנו מאפשר לקבל תמונת מצב עדכנית על אספקט המכירות של העסק – בזמן אמת. הניתוח מציג את המידע בכמה רמות – ברמת הבסיס של ביצועי המכירות שהתרחשו וממשיך לניתוח מעמיק יותר של ניתוח השוואתי בין תקופות שונות, עמידה ביעדים, זיהוי חריגים ובעיות.

עוד תוכלו למצוא במערכת המכירות:

  • ניתוח לקוחות פוטנציאלים – כמה לקוחות פוטנציאלים יש, מהיכן הגיע כל "ליד", האם נעשה עבורם FOLLOW UP, מהם אחוזי המרה של הלקוחות שלנו בארגון.
  • ניתוח לקוחות – מי קנה ואיזה מוצרים, כמות לקוחות חדשים וחוזרים בכל תקופה נבחרת, לקוחות שהפסיקו פעילות לאחרונה.
  • ניתוח ייעדי מכירות – מעקב אחרי עמידה ביעדים בכמה אספקטים – סוכני מכירות, מכירת מוצרים, לקוחות.
  • ניתוח מוצרים – איזה מוצרים נמצרו, מאיזה קטגוריות? ניתוח פרטו – 20% מהמוצרים שמכניסים 80% מהכנסות הכלליות.
  • ניתוח ביצועי סוכנים – עמידה ביעדים, פיזור גיאוגרפי, לאיזה לקוחות נמכרים המוצרים לפי סוכן.
  • ניתוח מועדוני מכירות.
  • שילוב של מערכת זו עם ניתוח של עולמות תוכן נוספים כמו שעות עבודה של עובדים ונתוני שכר רק תאפשר לכם לכם לראות את התמונה מנקודת מבט מלאה יותר ולנתח את המידע בצורה אפקטיבית יותר.